Klantgericht ondernemen

Klantgericht ondernemen is een vak apart en heeft vele aspecten in zich. In de kern gaat het erom hoe je klanten verleidt en meer uit de klantrelatie haalt. Toch weten wij uit eigen ervaring dat  bedrijven lang niet altijd weten wat hun klanten beweegt, hoe trouw ze zijn of welke potentie ze hebben. En hoe zit het met de attitude van uw medewerkers richting klanten? Of met de opvolging van offertes? Wij maken ons sterk voor blije klanten en zien klanten als ambassadeurs van uw organisatie. Dit laatste is alleen te realiseren als klantgericht ondernemerschap duurzaam is ingebed bij alle medewerkers in uw organisatie.

Onze opdrachtgevers schakelen ons in bij de volgende vraagstukken:

kleinvinkjeHoe haal ik meer uit de klantrelatie?

kleinvinkjeHoe verbeter ik de rendementswaarde van mijn klanten?

kleinvinkjeHoe geef ik de klantgerichtheid in onze organisatie een impuls? 

kleinvinkjeWelke klantfocus ga ik in ons bedrijf toepassen? 

kleinvinkjeHoe krijg ik beter inzicht in ons klantenprofiel?

kleinvinkjeWaar zitten de lekken in ons klantproces?

kleinvinkjeHoe maak ik medewerkers meer bewust van hun gedrag naar klanten?